Általános szerződési feltételek
Ezek az általános szerződési feltételek a www.royalpets.hu online áruházban történő vásárlásokra vonatkoznak. Jelen szerződési feltételek célja egyrészt az eladó (szállító), másrészt a vevő (vevő, fogyasztó) jogainak és kötelezettségeinek meghatározása és pontosítása.
A www.royalpets.hu online áruház üzemeltetője és egyben eladója a következő cég:
ROYAL PETS, sro
Nábrežie sv. Cyrila 179/18, 971 01 Prievidza
Slovensko
ID: 52058611
Adószám: 2120875713 Áfaszám: SK2120875713
Számlaszám:
OTP Bank: 11740030-24039567
IBAN:HU42 1174 0030 2403 9567 0000 0000
A cég be van jegyezve a Trencséni Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, a következő rovatba: Sro, betétsz. 37346/R
Az E-Shop működésének címe
Állatkerti bolygó
- Hlinka 2993/13A
971 01 Prievidza
A megrendeléseket kezelő felelős (kapcsolattartó) személy neve és vezetékneve: Mgr. Henrieta Žilová
Telefon: +36 70 7863 881 e-mail: [email protected]
NYITVATARTÁSI IDŐ
hétfő | 9:00-18:00 |
kedd | 9:00-18:00 |
szerda | 9:00-18:00 |
csütörtök | 9:00-18:00 |
péntek | 9:00-18:00 |
szombat | 9:00-12:00 |
vasárnap | ZÁRVA |
Vásárló az a természetes személy, aki a webáruházban regisztrált, vagy jogi személy, aki az áruház rendszere által feldolgozott elektronikus rendelést önengedélyezés után küldte.
Elektronikus megrendelés : az áruház rendszere által feldolgozott, elküldött elektronikus űrlap, amely tartalmazza a vásárlóra vonatkozó információkat, az áruház kínálatából megrendelt áruk listáját és ezen áruk árát.
Áruk – a ROYAL PETS, s.r.o. által kínált termékek vagy szolgáltatások
Az eladó kötelezettségei
Vállaljuk az alábbi szállítást vásárlóink részére:
- Az áru típusa és mennyisége a vételárban és a megrendelés elküldésének napján érvényes fizetési feltételek szerint.
- Olyan áruk, amelyek megfelelnek a Szlovák Köztársaság területén érvényes szabványoknak, előírásoknak és előírásoknak.
- Amennyiben az eladó a megrendelt árut nem tudja kiszállítani, köteles erről a vásárlót haladéktalanul tájékoztatni és 14 napon belül az előleget vagy az áruért kifizetett árat az általa megjelölt számlaszámra visszaküldeni. A vásárlónak lehetősége van alternatív teljesítésről megállapodni a webáruházzal. Ilyen esetben az eladó köteles az árut azonos áron és minőségben leszállítani a vevőnek. Ha nem állapodnak meg az alternatív teljesítésben, az eladó köteles megtéríteni a vevőnél az áru megrendelésével kapcsolatban felmerült minden kimutatható költséget.
- Az eladó vállalja, hogy a vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályainak megfelelően kezeli és selejtezi.
- Az eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően kezeli, és úgy jár el, hogy az ne legyen ellentétes a ZnOOÚ-val vagy más általánosan kötelező erejű jogszabályokkal, és azokat nem kerüli meg. Az eladó kijelenti, hogy az érintett beleegyezését nem kényszeríti vagy feltétele az eladóval szemben fennálló szerződéses kapcsolat, szolgáltatás, áru vagy kötelezettség visszautasításának veszélye.
- Az eladó tájékoztatja a vevőt, hogy a 2. sz. 15. § bek. 1 levél e) ZnOOÚ 3. és 4. pontja a vevő személyes adatainak kezelése során feltételezhető, hogy a vásárló személyes adatait az alábbi harmadik felek rendelkezésére bocsátják és hozzáférhetővé teszik. kedvezményezettek köre:
- GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. , Budča 1039, 962 33 Budča, azonosító: 36624942, A cég bejegyzett besztercebányai cégjegyzékbe. Kft., cégszám: 9084/S
A vevő kötelezettségei
A vevő vállalja:
Fizesse ki az eladónak a megállapodás szerinti vételárat a megbeszélt határidőn belül, beleértve az áru kiszállítási költségét is a megrendelés elküldésének napján érvényes összegben és fizetési feltételek szerint.
A megrendelt árut vegye át, ellenőrizze, hogy a csomagolás sértetlen-e, és bármilyen hiba esetén azonnal jelezze felénk.
Áruk rendelése
A vásárló az árut az alábbi módok egyikén rendeli meg:
- online közvetlenül a www.royalpets.hu weboldalunkon
- e-mailben az [email protected] e-mail címünkre, ahol megadja a termék pontos megnevezését, a rendelt darabszámot, pontos címét és telefonszámát
Megrendelés
Az adásvételi szerződés, amely alapján az eladó az árut a vevőnek értékesíti, a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolása alapján jön létre. Kötelező érvényűnek minősül az e-mailes visszaigazolás, amely az elektronikus megrendelés előző elküldését követően történik (a megrendelés rendszerbe történő beérkezésének visszaigazolása nem minősül kötelező erejűnek). Szükség esetén a megrendelésével kapcsolatos minden egyéb információt a megadott e-mail címre küldünk. A megrendelés visszaigazolásához szükséges kapcsolatfelvételt az eladó általában a kért áru elérhetőségének és szállítási dátumának ellenőrzése után végzi el. Az eladó által visszaigazolt megrendelés (vagy annak része) mindkét félre nézve kötelező érvényűnek minősül, ha nem sérti meg a visszaigazoláskor megállapodott feltételeket. Lényeges feltételnek minősül a megrendelés tartalma (az áruk pontos leírása és darabszáma), az áru és a szállítás ára, a szállítás módja és időpontja.
Ha az áru raktáron van, az áru kiszállításának határideje a megrendelés beérkezésétől számított 5 munkanapon belül van. Hosszabb határidő esetén a megrendelés elküldését követő munkanapon telefonon vagy e-mailben értesítjük a szállítás várható időpontjáról. A szállítási határidőt az Általános Szerződési Feltételeink szabályozzák.
Rendelés lemondása
A megrendelés Eladó általi törlése:
Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy annak egy részének törlésére az alábbi esetekben:
- nem lehetett visszaigazolni a rendelést (rossz telefonszám, nem elérhető, nem válaszol e-mailekre stb.)
- az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy az áru szállítójának ára jelentősen megváltozott, vagy az áru a jelen feltételekben meghatározott határidőn belül nem szállítható. Ha ez a helyzet előfordul, az eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy megegyezzen a következő eljárásban.
- Ha a vevő a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, ez az összeg 14 naptári napon belül visszautalásra kerül a számlájára vagy címére.
- Ha a vevő az eladó által felajánlott alternatív teljesítést ésszerű időn belül nem fogadja el, vagy eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó jogosult az adásvételi szerződéstől elállni, és ha a vevő a vételárat vagy annak egy részét már megfizette. Az eladó köteles a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozat vevő részére történő kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.
- A vevő az elállási határidő lejárta előtt is elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya áruvásárlás.
- Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéshez kapcsolódó minden további szerződés, amelytől a vevő elállt, szintén eleve eláll.
Ár az árukért
A webáruházunkban feltüntetett árak az áru megrendelésének időpontjában érvényesek. Az áruk és szolgáltatások összes ára, valamint az online áruházban szereplő díjak az ÁFA-val együtt vannak feltüntetve. Valamennyi akció a készlet erejéig érvényes, kivéve, ha egy adott terméknél másként szerepel. Az adásvétel igazolása az egyes szállítmányokhoz mellékelt számla, amely szállítási és jótállási jegyként is szolgál.
Az e-shopban szereplő árak kizárólag az online áruházon keresztül történő áruvásárlásra vonatkoznak, és nem feltétlenül azonosak a ROYAL PETS, s.r.o. kiskereskedelmi üzleteiben érvényes árakkal.
Fizetés az árukért
Fizetés fizetési átjárón keresztül (Barion fizetési átjáró) – INGYENES
Ügyfeleink a Barion fizetési átjárón keresztül fizetnek. A Barion egy elektronikus fizetési szolgáltatás, amellyel kényelmesen és biztonságosan fizethet bankkártyával vagy Barion pénztárcával webáruházunkban. A bankkártyás fizetéshez nem szükséges regisztráció, csak adja meg hitelkártyaszámát, lejárati dátumát, CVC kódját és e-mail címét. Ha regisztrál, soha nem kell megadnia a kártya számát. Fizetéshez használhatja: Mastercard vagy Maestro betéti kártya, Visa vagy Electron betéti kártya, Amex bankkártya.
Ha a Barion fizetési módot választja webáruházunkban, akkor a Barion biztonságos fizetési oldalára kerül. Ha rendelkezik Barion pénztárcával, e-mail címét és jelszavát használhatja a bejelentkezéshez és a fizetéshez. Ha nem rendelkezik Barion pénztárcával, akkor a hitelkártya adataival is fizethet.
A tranzakciót bármikor törölheti a „Vissza az üzletbe fizetés nélkül” linkre kattintva.
Fizetési kártya adatai nem jutnak el e-shopunkhoz. A webáruház semmilyen formában nem fér hozzá az Ön kártyájához, annak adataihoz, számaihoz, lejárati dátumaihoz. A fizetési műveletek biztonságos, hitelesített platformokon zajlanak, amelyek megfelelnek a legmagasabb PCI DSS biztonsági szabványoknak.
Az online kártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik. A kártya adatai nem jutnak el a kereskedőhöz. A szolgáltató Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alá tartozó intézmény, engedélyszáma H-EN-I-1064/2013.
Előre utalás a számlára - INGYENES
A megrendelés csak a befizetés számlánkon történő jóváírását követően kerül kiküldésre. A fizetési részleteket a megrendelés feldolgozása után e-mailben küldjük el.
Utánvétes fizetés – 400Ft
Ha nem szeretné előre fizetni az árut, és Önnek kényelmesebb az áru átvételekor fizetni, használhatja az utánvétes fizetési módot és készpénzben fizet a futárnak.
Személyes átvétel fizetése - INGYENES
A vevő az árut közvetlenül az eladónak fizeti készpénzben vagy hitelkártyával egy hagyományos üzletben.
Szállítási feltételek
Az eladó köteles a vevő megrendelését teljesíteni és az árut legkésőbb 30 napon belül a vevőnek átadni. A teljesítés tárgya (megrendelt áru) kiszállítása a termékek elérhetősége és az eladó működési lehetőségei szerint a lehető legrövidebb időn belül megtörténik, a szállítási idő általában a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolásától számított 2-14 munkanap között van.
Az átvétel helye a vevő rendelése alapján kerül meghatározásra. A teljesítés teljesítésének minősül a teljesítés tárgyának a megadott helyre történő eljuttatása. A szállítás nem tartalmazza az áru beszerelését. Az áruszállítás minden esetben tartalmazza az adóbizonylatot, a termék használati útmutatóját és a jótállási jegyet is, ha azt kiállították.
A Vevő jogosult az árut megfelelően megvizsgálni, és egyben az eladó által átadott áruval kapcsolatos valamennyi okmányt, így különösen az áru használatához szükséges okmányokat legkésőbb azok átadásakor megismerni. A vevő jogosult a küldeményt, azaz az árut, valamint annak csomagolását a kézbesítést követően haladéktalanul az eladó képviselőjének jelenlétében ellenőrizni. Ha az áru hibájának fennállása kiderül, az eladó képviselője köteles lehetővé tenni a vevő számára, hogy az áru hibájának mértékéről és jellegéről jegyzőkönyvet készítsen, amelynek helyességét az eladó képviselője igazolja. Az eladónak kézbesített jegyzőkönyv alapján a vevő megtagadhatja a kiszállított áru hibás átvételét, vagy megerősítheti az áru hibás átadását, és ezt követően az áru hibája miatt reklamációt nyújthat be az eladóhoz vagy kijelölt személy. Abban az esetben, ha a vevő megtagadja a kiszállított áru hibás átvételét, az eladó viseli az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerülő összes költséget. Az áru sérülésének kockázata az áru átadásakor száll át a vevőre.
Áruszállítás
GLS általános logisztikai rendszerek
GLS - számlás fizetés, fizetés a Barion fizetési átjárón keresztül, online kártyás fizetés, GLS lábléc, GLS csomagküldő áruház
- Csomag 26.000 Ft-ig áfával - szállítás 3.200 Ft áfával
- 26.000 Ft feletti csomag ÁFÁ-val - INGYENES szállítás
GLS - utánvétes fizetés - csak készpénzzel lehetséges
- Csomag 26 000 Ft-ig áfával - 4 000 Ft ÁFÁ-val (3 200 Ft + 800 Ft)
- 26.000 feletti csomag ÁFA-val - INGYENES szállítás, utánvétes díj 800 Ft
GLS – szállítási határidő a benyújtást követő munkanapon Magyarországra vonatkozóan. A csomag kézbesítéséről a futárszolgálat folyamatosan e-mailben tájékoztatja a vásárlót. A címzett az e-mailes értesítés mellett SMS-ben is értesítést kap a csomag mozgásáról. A küldeményt maximum 3 alkalommal kézbesítjük. A vásárló tájékoztatást kap a várható kézbesítés 3 órás időintervallumáról, a futár és az ügyfélszolgálat telefonszámát, valamint egy linket, amelyen keresztül módosíthatja a szükséges szállítási adatokat - másik dátum, másik cím, átirányítás. csomag a Csomagküldőbe vagy a Balíkomatba, közvetlen átvétel a GLS depóban vagy csomagelutasítás. Az értesítés a kézbesítés napján kerül kiküldésre, és tartalmazza a csomag számát és utánvétes fizetés esetén annak összegét is.
Garancia és reklamáció
A garanciára a Szlovák Köztársaság hatályos szabályozása az irányadó. Eltérő rendelkezés hiányában a normál garancia 24 hónap új árukra és 12 hónap felújított - használt árukra. A jótállás azon a napon kezdődik, amikor a fogyasztó átveszi az árut. Szükség esetén telefonon vagy e-mailben tájékoztatást adunk a garancián túli szervizek szervizpontjairól. Az általunk szállított száraztakarmányok többségére a gyártó által garantált eltarthatóság a gyártástól számított 12 hónap, és a csomagoláson (a tasak hátulján) van feltüntetve. A lejárati idő a csomagoláson is fel van tüntetve, leggyakrabban a következő módon: a csomagoláson feltüntetett időpontig. Az elküldött feedek lejárati ideje mindig 2 hónapnál hosszabb. Ellenkező esetben telefonon vagy e-mailben felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, és csak az ő beleegyezésével küldjük el a küldeményt.
A vevő jogosult reklamációt benyújtani, ha az eladótól vásárolt áru nem alkalmas a megállapodott vagy szokásos célra, ha az áru hibáját az eladó kötelezettségszegése okozta, kivéve, ha az Az eladó nem vállal felelősséget az áru azon hibáiért, amelyekről a vevő a szerződés megkötésekor tudott, vagy a szerződés megkötésének körülményeit figyelembe véve tudnia kellett volna, kivéve, hogy a hibák az áru azon tulajdonságaira vonatkoznak, amelyekkel az árunak a szerződés szerint rendelkeznie kellett volna A vevő a reklamáció előterjesztése előtt köteles gondosan ellenőrizni, hogy a hibát nem a terméknek a szerződést megsértő beállítása vagy csatlakoztatása okozta-e a gyártó ajánlása.
A reklamációkat hétköznapokon e-mailben, telefonon vagy személyesen kezeljük a prievidzai A. Hlinka utca 2993/13A szám alatti ZOO Planet telephelyünkön, ahol a vevő köteles az igényelt árut leszállítani. Utánvéttel feladott árut nem fogadunk el. Javasoljuk a kiszállított áru biztosítását. A reklamációhoz jótállási jegyet kell csatolni (ha kiállították), ill a vételár megfizetését igazoló okirat másolatát, mely jótállási jegyként is szolgál. E dokumentum hiányában a tétel nem fogadható el reklamációra. A reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor az eladó átveszi a reklamált árut, és azon a napon ér véget, amikor a reklamációt a vevőnek elküldik.
Ha a fogyasztó panasszal él, az eladó vagy az általa meghatalmazott alkalmazott, vagy megjelölt személy köteles a fogyasztót a Ptk. 622. §-a és 623. §-a szerinti jogairól (javítás, csere, árengedmény, visszatérítés) tájékoztatni.
Az eladó határozza meg a reklamáció kezelésének módját a 2. pont szerint. 2. § levél m) pontja szerint haladéktalanul, bonyolultabb esetekben a panasztételi eljárás megindításától számított 3 napon belül, indokolt esetben különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges legkésőbb a bejelentéstől számított 30 napon belül. a panaszeljárás kezdete. A reklamáció kezelési módjának meghatározása után az eladó vagy a megjelölt személy a panaszt haladéktalanul kezeli, indokolt esetben a reklamáció utólag is kezelhető. A kereset feldolgozása azonban nem tarthat tovább 30 napnál a követelés benyújtásától számítva. A panasz feldolgozási határidejének lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől, vagy jogában áll az árut új árura cserélni.
Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított első 12 hónapon belül reklamációt tett az áruval kapcsolatban, az eladó a reklamációt annak elutasításával csak szakértői vélemény vagy felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy véleménye alapján tudja kezelni. személy vagy egy kijelölt személy véleménye (a továbbiakban: az áruk szakértői értékelése). A szakértői értékelés eredményétől függetlenül az eladó nem követelheti a vevőtől az áru szakértői értékelésének költségeit, illetve az áru szakértői értékelésével kapcsolatos egyéb költségeket.
Ha a vevő az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónapon belül reklamált a termékkel kapcsolatban, és az eladó azt elutasította, a reklamációt intéző személy köteles a panaszkezelési okiratban megjelölni, hogy a vevő az árut kinek küldheti át szakértőnek. értékelés. Ha a vevő az árut szakértői értékelésre küldi el a reklamációs dokumentumban megjelölt személynek, az áru szakértői értékelésének költsége, valamint minden egyéb kapcsolódó költség az eladót terheli, függetlenül a szakértő eredményétől. értékelés. Ha a vevő szakmai elbírálással bizonyítja az eladó felelősségét az áru reklamált hibájáért, újra érvényesítheti a követelést; a jótállási idő az áru szakértői értékelése során nem jár le. Az eladó köteles megtéríteni a vevőnek a megújított kereset benyújtásától számított 14 napon belül az áru szakértői értékelésével kapcsolatban felmerült valamennyi költséget, valamint az ezzel kapcsolatos, célzottan felmerült költséget. A megújított követelés nem utasítható el.
A reklamált árut/terméket a vevőnek megfelelően be kell csomagolnia, különös tekintettel arra, hogy szállítás közben ne sérüljön meg. A reklamációs eljárás az áru átvételének napján kezdődik, nem a szállítmány benyújtásának napján. Ha az áru a jótállási idő lejárta előtt van, és a reklamált árura vagy az egyedileg reklamált termékekre a jótállási idő a szállítási idő alatt lejár, a vásárló igényérvényesítési és az ebben a pontban foglalt kezelési joga megszűnik, míg az eladó nem köteles a követelést kezelni. A reklamáció eredményéről a vásárló a reklamációs eljárás befejezését követően haladéktalanul e-mailben kap tájékoztatást (hacsak másként nem állapodunk meg), és ezzel egyidejűleg azt e-mailben kézbesítjük, ill. reklamációs jegyzőkönyv ajánlott levélben. A garancia nem vonatkozik a takarmány szakszerűtlen kezeléséből vagy a vásárló általi nem megfelelő tárolásból adódó károkra. Javasoljuk az áru biztosítását. Az eladó nem fogad el utánvétes küldeményt.
Eltávolítható hibával kapcsolatban a reklamációt a vevő döntésétől függően az alábbiak szerint kezeljük:
- a) az eladó gondoskodik a hiba elhárításáról, ill
- b) az eladó kicseréli a hibás árut.
Ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, vagy egyetlen, többször megismétlődő eltávolítható hibáról van szó, vagy több különböző eltávolítható hibáról van szó, amely megakadályozza az áru rendeltetésszerű, hibamentes használatát, úgy az eladó a a vásárló döntése, az alábbi módon:
- a) áruk cseréjével más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező funkcionális árukra, ill
- b) az áru vételárának visszaküldésével.
Az eladó köteles a panaszt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok egyikén befejezni:
- javított áru átadásával,
- árucserével,
- az áru vételárának visszaküldésével,
- az áru árából ésszerű engedmény megfizetésével,
- az áru szavatossági igényének indokolt megtagadásával.
A vitarendezés alternatív módja
törvény (a továbbiakban: törvény) alapján. A fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról szóló, 2016. február 1-től hatályos 391/2015. Az ARS-ről további információk találhatók a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján http://www.economy.gov.sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-clr/146956s , valamint a témakörök listája. az ARS megoldás http://www.economy.gov.sk /list-of-subjects-of-alternative-resolution-of-consumer-disputes/146987s
Az áru visszaküldése és az adásvételi szerződéstől való elállás (postai rendelés)
A vevő az elállási határidő lejárta előtt is elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya áruvásárlás.
A törvény értelmében Önnek, mint csomagküldő fogyasztónak joga van az áru átvételétől számított 14 napon belül elállni a szerződéstől. Az áru átvétele után jogában áll kicsomagolni és a hagyományos tégla- és habarcsboltban történő vásárláskor megszokott módon tesztelni, az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékben. Az áru értékcsökkenéséért azonban a fogyasztó a felelős. Nem lehet elállni a szerződéstől a vevő speciális igényei szerint készült áru vagy kifejezetten egy vásárlónak szánt áru, illetve tulajdonságai miatt vissza nem küldhető áru értékesítése esetén. A megvásárolt folyóiratokat és folyóiratokat sem lehet visszaküldeni. A termékpaletta jellegéből adódóan a takarmányok, vitaminok, gyógyszerek és egyéb higiéniai cikkek visszaküldése nem lehetséges, amíg azok ki vannak csomagolva, vagy használat jeleit mutatják. Ha úgy dönt, hogy ezen az időszakon belül eláll, kérjük, tartsa be az alábbi feltételeket:
Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben, jelezve, hogy elállást kér a szerződéstől, megadva a rendelés számát, a vásárlás dátumát és számlaszámát vagy visszatérítési címét. Küldje vissza az árut a ROYAL PETS címére, Nábrežie sv. Cyrila 179/18, 971 01 Prievidza, vagy személyesen is szállíthatja a ZOO Planet üzembe, A. Hlinka 2993/13A, 971 01 Prievidza. Tekintettel arra, hogy elállás esetén a szerződés kezdettől fogva eláll, a szerződő felek a kölcsönösen elfogadott teljesítést visszaadják vagy pótolják. Ezért lehetőség szerint küldje vissza az árut.
- az árut és a tartozékokat sértetlenül küldje el.
- kérjük, küldje el az árut hiánytalanul (tartozékokkal, garancialevéllel, használati utasítással stb.)
- az áruval együtt küldje el a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát) és a számlaszámát, amelyre a fizetést utalni kell.
A vevő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni az eladó székhelyének címére, vagy átadni az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek. az adásvételi szerződéstől való elállásról. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó azt javasolta, hogy személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut. A határidő betartottnak minősül, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra. Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállási nyilatkozat kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vevőnek az adásvételi szerződés alapján vagy azzal összefüggésben tőle kapott valamennyi fizetést. , beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket és egyéb költségeket és díjakat. Ez nem vonatkozik a többletköltségre, ha a vevő az eladó által kínált legolcsóbb általános szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, sem a többletszolgáltatások költségeire, ha azok a szerződés tárgyát képezték, és azokat teljes mértékben teljesítették. Az eladó nem köteles a befizetett összeget visszaküldeni a vevőnek, mielőtt az árut átadták neki, vagy amíg a vevő nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldték az eladónak, kivéve, ha az eladó javasolja, hogy személyesen vagy meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut. . Az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő módon történő csökkentett értékű áru visszaküldésekor a vásárló köteles megtéríteni az eladónak az áru javításával és javításával kapcsolatban felmerült költségeit. eredeti állapotuk helyreállítása.
A fogyasztó viseli az áru visszaküldésének költségeit az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó nem teljesítette a 3. § bek. 1 levél törvény i) pontja szerint a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben. Saját érdekükben javasoljuk, hogy az árut névre szólóan és biztosítottan küldje el, vagy személyesen küldje vissza, mert a hozzánk való esetleges elvesztésért nem vállalunk felelősséget. Az ajánlott nem utánvétet jelent - utánvétes árut nem fogadunk el. Ha az áru visszaküldésének valamennyi fenti feltétele teljesül, a törvényben meghatározott 14 napon belül utalványon vagy utalással utaljuk az árut az Ön számlájára. A fenti feltételek bármelyikének nem teljesítése esetén a fogyasztói szerződéstől való elállást sajnos nem áll módunkban elfogadni, és az árut a feladó költségére visszaküldjük.
Magánélet
Az eladó vállalja, hogy a vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályainak megfelelően kezeli és selejtezi. Az eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően kezeli, és úgy jár el, hogy az ne legyen ellentétes a ZnOOÚ-val vagy más általánosan kötelező erejű jogszabályokkal, és azokat nem kerüli meg. Az eladó kijelenti, hogy az érintett beleegyezését nem kényszeríti vagy feltétele az eladóval szemben létesített szerződéses jogviszony, szolgáltatás, áru vagy kötelezettség visszautasításának veszélye.
A Szállító a vásárló személyes adatait kizárólag a vevővel szembeni kötelezettségeinek teljesítése érdekében gyűjti, különösen a számla kiállításakor, a vevővel való kapcsolatfelvétel során a megrendelésének feldolgozásával és a megrendelt áruk kiszállításával kapcsolatban. A Szállító felel azért, hogy a vevő személyes adatait más célra ne használják fel, így azokat harmadik fél számára nem adják ki (kivéve az áru kiszállításához szükséges mértékben).
A szállító a vásárló személyes adatait a következő mértékben gyűjti: amennyiben a vásárló természetes személy, a szállítónak megadja keresztnevét, vezetéknevét, e-mail címét, cégnevét, számlázási címét, szállítási címét, elérhetőségi telefonszámát. ; ha a vevő jogi személy vagy egyéni vállalkozó, köteles a szállítónak bejelenteni cégnevét, székhelyének címét, ideértve az irányítószámot, az azonosító számot, az áfaszámot, a telefonszámot és az e-mail címét.
A vásárló a megadott személyes adatait bármikor ellenőrizheti és megváltoztathatja, valamint regisztrációját törölheti az e-kereskedelmi weboldalon a „Bejelentkezés” menüpontban történő bejelentkezést követően.
A vevőnek jogában áll tiltakozni személyes adatainak az eladó általi kezelése ellen, amelyekről feltételezi, hogy direkt marketing céljából kezelik vagy fognak kezelni, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az ilyen direkt marketinghez kapcsolódik. Ha a vevő tiltakozik az adatkezelés ellen, az eladó leállítja a személyes adatok direkt marketing célú feldolgozását attól a naptól kezdve, amikor a tiltakozást az eladónak kézbesítették, és az érintett vásárló személyes adatait ilyen célból a továbbiakban nem kezelik és nem kezelik. .
Szállító vállalja, hogy a megadott adatokat kizárólag a szállító által meghatározott üzleti feltételek alapján a szerződés megkötése és teljesítése céljából használja fel. A kezelt adatokat nem teszik közzé, nem teszik hozzáférhetővé és nem adják át harmadik félnek.
A www.royalpets.hu webáruház fenntartja a jogot, hogy elálljon a biztonsági garanciától, ha a szervert ismeretlen tettes (hacker) támadja meg. Csak ebben az esetben a fent említett adatkezelési szabályok nem érvényesek.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu